حزب‌الله لبنان در پیامی خطاب به مقاومت فلسطین اعلام کرد: دستان ما در کنار دستان شما روی ماشه است و ما برای حمایت از اقصایمان و مردم مستضعفمان در فلسطین عزیز با دشمن خداوند در پیکار هستیم، پس گردن‌ها را بزنید و انگشانشان را قطع کنید و یقین بدانید که شهدای شما و شهدای ما راه قدس هستند.

حمله حزب الله علیه پایگاه‌های رژیم صهیونیستی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مقاومت اسلامی لبنان، شامگاه امروز (چهارشنبه)، در پیامی بر حمایت کامل خود از مقاومت فلسطین تاکید کرد.

حزب‌الله اعلام کرد: «از دستانی که ذلت و خواری نمی‌شناسد و قلب‌هایی پر از یقین به خداوند و اطمینان به وعده او، به سرزمین پایداری و عزت، سرزمین عروج محمد (ص) پیامبر عزیز و برگزیده [الهی]، به قبله آزادگان و مؤمنان، به اهل طوفان الاقصی در غزه هاشم، این تنها بخشی از اراده ما در پشت مرزهای فلسطین بود. برای حمایت از مسجد الاقصی سلاح به دست گرفتیم. موعد ما پیروزی است و سپیده‌دم نزدیک است».

در ادامه این پیام آمده است: «ای مردم مظلوم غزه‌ی‌ سرافراز، کشته شدن فرزندان، زنان، جوانان و پیران شما مسئله‌ای بزرگ و روحیه پایداری شما امری بزرگتر است. این خون مقاومت در رگ‌های شماست که این رژیم فرتوت را غرق می‌کند؛ رژیمی که نفس‌های آخرش را می‌کشد».

مقاومت اسلامی لبنان در عین حال تاکید کرد: «شما دلاوران این آرمان و جهاد، قافله‌های عزم و شهادت، بینی این رژیم شکننده را به خاک مالیده‌اید و به جهان حقیقتا نشان دادید که آن‌ها سست‌تر از خانه عنکبوت هستند و آزادسازی [خاک فلسطین] نزدیک شده است».

در پایان این پیام آمده است: «دستان ما در کنار دستان شما روی ماشه است و ما برای حمایت از اقصایمان و مردم مستضعفمان در فلسطین عزیز با دشمن خداوند در پیکار هستیم، پس گردن‌ها را بزنید و انگشانشان را قطع کنید و یقین بدانید که شهدای شما و شهدای ما راه قدس هستند تا روز فتح مبین».

کد خبر 803760

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    3 4
    در حمله حزب‌الله، یک نظامی اسرائیل کشته و یک نظامی دیگر زخمی شد
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    تصاویر 15 نظامی کشته شده رژیم صهیونیستی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده که این 15 نفر از آغاز عملیات زمینی علیه نوار غزه کشته شده اند اما برخی منابع شمار تلفات این رژیم را فراتر از این تعداد ارزیابی می کنند.
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 3
    نه آمریکا و نه ایران حق ندارند دامنه جنگ غزه وفلسطین را به بیرون از غزه وفلسطین بکشانند. میدان جهاد با یهود غاصب فقط جغرافیای غزه وفلسطین است و دشمن همان یهود غاصب در فلسطین است نه پایگاه‌های آمریکا ونه پایگاه‌های ایران . هرکس واقعا مرد است وطالب جنگ و مرد جنگ عازم فلسطین و غزه شود. کشاندن جنگ به خارج غزه وفلسطین نیرنگ و حیله و دام و اخلاق منافقین و گروگان گیران و دزدان است‌ و کشاندن مستقیم پای آمریکا به جنگ غزه نیرنگ منافقین و یهود است که اسرائل ،آمریکا را به حمالی و حمایت از خودش مجبور کند و نیروهای امریکا را به فلسطین به حمایت از اسرائیل بکشاند واین کاملا به ضرر فلسطین وکاملا به نفع اسرائیل است ، کوسه ماهی های امریکایی را اگر تحریک نکنید به هیچ عنوان در جنگ مستقیم فلسطین و غزه ورود نخواهند کرد ، اصلا ، و قطعا ، چون این اخلاق شیطان بزرگ وشیطان است و خداوند اجازه ورود مستقیم شیطان را به همه مکانها ومیدانها را نمی دهد و بر گردن شیطان بزرگ غل و زنجیر می زند ، امریکافقط به اسرائیل برای دفاع از خودش سلاح می دهد ولاغیرکه این کمک تسلیحاتی هم از نابودی اسرائیل جلوگیری نخوا
    • بابائی IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      0 0
      بذار بیا ن ببینم چه غلطی می کنند چنان حالی ازشون بگیریم که تا ابد به نیمکره شرقی پا نگذارند اسراییل هم محو میشه برا همیشه من خودم داوطلب اول صف